Missie en visie voetbalclub K.ESK Leopoldsburg

Missie & Visie KESK Leopoldsburg

Wij willen een geïntegreerde, dynamische en creatieve sportorganisatie zijn die:

• binnen de regio erkend wordt als een club met een kwalitatief hoogstaande jeugdopleiding met als einddoel een werfreserve voor doorstroming naar de 1° ploeg, en voor de spelers die niet in aanmerking komen voor deze doorstroming er voor te zorgen dat zij wel een grote waarde kunnen vertegenwoordigen voor voetbalorganisaties in de omgeving
  • iedereen volgens zijn eigen mogelijkheden, zij het in recreatieve teams of selectiegroepen, op een pedagogische en sportieve verantwoorde wijze de kans geven zich verder te bekwamen in zijn favoriete sport;
  • anticipeert op de evoluties en de toekomst voorbereiden
  • permanent streeft naar uitmuntendheid en de zelfontplooiing van spelers, technische staf en bestuur;
  • een verbondenheid met de club schept door een opbouwend en open beleid te voeren zonder onderscheid te maken van geslacht, huidskleur, nationaliteit, religie en geaardheid;
  • bijdraagt aan het imago van de voetbalsport in het algemeen.

Wij geloven in:

• de creativiteit, de betrokkenheid, de verantwoordelijkheidszin en de valorisatie van onze trainers, afgevaardigden, spelers en bestuursleden
  • integriteit, rechtschapenheid en rechtvaardigheid van al onze leden
  • een open dialoog teneinde de interne communicatie te verbeteren en in de noodzaak om bij te dragen tot externe communicatie
  • een geïntegreerde werking en in de samenwerking in multidisciplinaire groepen.

Dit alles zullen we samen bereiken door:

• alle belanghebbenden te betrekken bij de beheersprocessen van de opleiding;
  • continu te investeren in de ontwikkeling van onze trainers, spelers en bestuursleden;
  • al onze activiteiten systematisch te toetsen op hun toegevoegde waarde ten einde onze werking continu te verbeteren;
  • als objectief te stellen om onze trainers en spelers gepaste, voldoende en goed materiaal, diensten en infrastructuur te bieden, binnen de gewenste tijd;
  • een clubcultuur te ontwikkelen gebaseerd op fair-play en verdraagzaamheid.

Logo Computermeester.be