Image

Tijdens een vergadering tussen de crisiscel Corona en de respectievelijke verantwoordelijken van het Belgisch voetbal werd beslist dat er definitief een streep wordt getrokken onder het huidige seizoen. Van eerste amateur tot vierde provinciale wordt er dit seizoen niet meer gevoetbald omwille van de gevolgen van de coronacrisis. Dit besluit geldt voor alle afdelingen en reeksen van het jeugd- en amateurvoetbal, net als voor het recreatief voetbal, Futsal en Minivoetbal.

Kampioenen en dalers volgens de huidige rangschikking eventueel mits aanpassing zodat alle ploegen evenveel wedstrijden tellen. Bijkomende stijgers en dalers moeten nog bepaald worden.

Iedereen moet in orde zijn met de uitgaanskledij. Bij wie dit te klein werd of versleten is, kan nieuwe bestellen en thuis laten leveren via de JOMA-webshop van K.ESK Leopoldsburg.

Online shoppen én ons steunen, zonder een euro extra te betalen? Het kan via Trooper.

K.ESK Leopoldsburg is een Belgische voetbalclub uit Leopoldsburg (Heppen) aangesloten bij de KBVB.

Stamnummer: 3904

Clubkleuren: geel-rood-groen

Reeks: 1ste provinciale Limburg

Speelkleuren van de eerste ploeg: gele shirt met groene band en rode reclame, gele broek, gele kousen.

Logo Asbest Care

Adresgegevens